dilluns, 9 de març del 2009

Simple? No, complicat.

Tot és complicat… darrerament tot és complicat i quan cerquem simplificar, compliquem… que mos passa darrerament? Perquè son tan complicades les relacions entre nosaltres? On m’equivoco? O….on s’equivoquen? O no s’equivoca ningú i lo simple és complicat.

Anem fent passes, passes cap a davant i alguna reculada. Ens tornem a aixecar… seguim caminant, objectiu? Simplificar; resultat: Complicar….

Dues paraules tant diferents i lo fàcil que es passar d’una a una altre… en tenim més d’aquest tipus, amor odi, amistat enemistat… i passem d’un estat al altre sense adonar-nos…

Tornem al temps… que hi farem….

2 comentaris:

Alejandro A ha dit...

Sempre igual. M'agradaria saber quina has fet ara. I no em diguis que no ets tu i que ha estat un altre ;)

Besos

La vida tiene un tempo ha dit...

No he estat jo, ha estat un altre, jijijijijijiji!!! Que va! No ha passat res fora del que podríem dir “normal” a la meva vida! El que passa és que darrerament tinc temps per pensar i fer-me “Pajas mentales” jijijijijiji!

Mafalda

Mafalda
Quanta raó!