dimecres, 25 de febrer del 2009

Fer política?


Algú me vol explicar que és açò de fer política?


Tothom ho atribueix a les i els polítics, no? M’equivoc? Idò… no!!!!


Política fem totes i tots cada dia, gaire be totes les accions que realitzem son política….


Jo del que estic cansada son de les males formes de fer política, sa política pujada a "las altas esferas". Aquella política de tàctiques i estratègies, on prevalen altres interessos, interessos que res tenen a veure amb els interessos dels i les ciutadans/es.


Be, jo amb sa meva lluita, amb el meu dia a dia de fer política intent fer les coses ben fetes, ben fetes des del meu punt de vista…. Clar! No hi cap veritat absoluta, açò ho sabem. Intento que els i les joves participin activament dels moviment associatius, és important que tothom participi! És molt important que les associacions participin, diguin la seva i els partits polítics els escoltem i si es pot, duguem a terme les seves propostes.


És important que tots i totes ens escoltem… darrerament, com a membre de la comissió permanent del Cjib, m’estic adonat de la importància, de la participació. Vos dic… m’és igual el color polític, vull que esteu associats/ associades! Endavant! Formeu part. Penseu, actueu i transformeu! Deixem de costat els prejudicis, si ens unim, ens escoltem i treballem en positiu, segur que aconseguim moltes més coses.

Reflexiona, associat i revoluciona!

Mafalda

Mafalda
Quanta raó!