dilluns, 23 de març del 2009

La importància

Tengo el cuerpo muy mal pero una gran vida asociativa!

Aquesta és la fase de l’any! Reunions, grups de treball, jornades, vaig amunt i avall tot el dia. Si… és la meva decisió, les persones que m’envolten ho entenen… Les meves amigues i els meus amics ho entenen… Costa entendré, però ho fan.

Conec molta gent, aquesta és una de les avantatges d’anar i venir, sempre vas coneixent gent nova, puc dir que fins i tot he fet bona amistat amb alguna d’aquestes persones que he anat coneixent. Però avui vull parla de la importància, del lloc que teniu les/els meus amics i amigues de sempre. Les i els que heu vist com poc a poc he anat entrant dintre el món de la política, els i les que m’heu donat suport i m’heu escoltat, fins i tot quan les coses de les que vos xerrava vos avorrien. Vagin per davant les gràcies! Sempre!

Vos vull dir que vos trob a faltar, que hi ha molts moments on me feu falta, que quan estic fora pens, moltes vegades en vosaltres, en que feu, on estareu… si vosaltres també em trobareu a faltar…

Dir-vos que tot son etapes, i aquesta és una etapa activa a nivell associatiu, però que vosaltres, sempre, sempre, sereu molt més! Encara que ara no estigui molt activa dintre aquesta associació d’amistat, que sapigueu que els moments que passem junts/es, els valoro, els aprecio, els gaudeixo i me donen forces, fins el següent moment que puguem compartir… vos feu estimar, i me feu sentir estimada.

Moltes gràcies per estar sempre, gràcies per voler compartir amb jo aquest camí d’alts i baixos que és la vida….vos estim!

Mafalda

Mafalda
Quanta raó!