dimarts, 16 de desembre del 2008

Crec en IU! Crec en un canvi! Crec en les persones!

Tal i com havia quedat avui parlaré de IU… Ara que la turmenta ha passat.

Es sabut per tots i per totes que la situació ha estat molt tensa, i personalment afegiré la paraula trista… Per mi ha estat molt trist, el veure que el "partit" al que estimes, perquè estar a IU es més que militar, ens l’estàvem carregant entre tots i entre totes.

Els i les que me coneixeu sabeu que no me casat amb ningú, no he donat suport explícit a cap via. Perquè per a mi les tres grans famílies tenien raó i les altres dues també. Una altre cosa son els interessos que hi havia darrera, açò és lo trist! Els interessos, els personalismes…
Però ara tot això ha passat, ara tenim un coordinador i un equip de feina on estan recollides totes les sensibilitats. Ara ha tornat el moment de tenir disciplina de partit! Encara que a la nova direcció de IU hi ha gent que me sobra…Jo tornaré a tenir aquella disciplina de partit, que tant se m’ha criticat de no tenir durant el procés de l’assemblea.

I explicaré la meva "falta de disciplina" : jo vaig ser triada per anar com a delegada a Madrid per la meva assemblea, l’assemblea de Menorca. Una assemblea que m’omple d’orgull! Una assemblea crítica, amb criteri i no conformista. Idò, els que alguns i algunes han vist con a falta de disciplina, simplement a estat donar veu a la meva assemblea. Era el moment de canviar les coses, era el moment de que tots i totes diguéssim la nostra i exposéssim la IU que volíem . I això va ser el que vam fer els delegats de Menorca.

Ara aquest procés ha culminat amb una declaració d’intencions, com pot ser la nova direcció. A nivell federal, ja no xistare, ja no direu ni piu, i agafaré la disciplina de partit. Cosa que personalment crec que haurem de fer tots i totes. Ara toca fer feina, hem "perdut" massa temps en mirar-nos el melic, en definir-nos, coses que eren necessàries. Però ja esta! Ara hem de tornar al nostre lloc, que està al carrer! Al costat dels treballadors i treballadores, de les associacions i organitzacions….

Crec en IU! Crec en un canvi! Crec en les persones!

Salut i República!

Mafalda

Mafalda
Quanta raó!