dimarts, 23 de desembre del 2008

Celebreu el que vulgueu celebrar!

Bon Nadal?

Ai… hi ha que veure del que es capaç de fer el capitalisme, eh?

Es capaç de que durant uns dies es respiri amor i felicitat per tot! Que tothom tingui desitjos de bon rollo i que tot sigui meravellós i perfecte! Ja, ja, ja!

Jo per si de cas, i perquè per alguns i algunes ja soc suficientment "rara" jo ho celebraré, però a la meva manera! El sopar de nochebuena, a casa es una festa! Amb la família portem un bon rollo fantàstic així que celebraré que la meva família es una pinya . I desprès sortiré amb les meves amigues ha celebrar que fa 2008 anys que va neixer, suposadament, el primer hippie de l’historia!

Ja ho va fer be l’església… un pallo amb grenyes predicant amor, que ens tractéssim per igual els uns als altres, que si hi ha que compartir, que si estimar, que no hi ha que robar, que… menys allò de que no desitjaràs al home a la dona del teu col·lega.. això… si està bo o bona…cadascun amb el seu pensament fa el que vol o pot, no? Del pensament a l’acció hi ha un bon tros! Dons be, que l’església es va "apropiar" de la imatge d’aquest senyor… Els miracles i demés, son un altre tema! Tots i totes fem miracles cada mes per arribar a final de mes, no?

I lo del any nou i els reis… no diré res perquè amb la tonteria tinc un munt de dies de festa… així que bones festes a tots i a totes! I que cascun celebri el que vulgui o pugui celebrar.

Mafalda

Mafalda
Quanta raó!