dilluns, 14 d’abril del 2008

Senador per a tots i totes


Si senyors i senyores!

Fa un parell de dissabtes van fer un dinar, una gran part, del equip de campanya al senat. Un dinar de germanor. Un dinar on, com durant tota la campanya, varem saber deixar de costat les diferencies politiques i varem construir amb positiu.

Si, n’Arturo és un senador de tots i de totes, i m’atreveixo a posar sa ma en foc, per que sé que realment farà politiques progressistes tenint en conta a tots els partits que formen la coalició. Jo vaig treballar ma a ma amb ells, jo sé els acords als que varem arribar, jo sé que ho farà be.

Si m’equivoco, rectificaré, ho promet. I m’hauré endut sa meva primer gran hòstia política.

Per ara confiem...jo confio...ja sabeu...m’agrada confiar amb la gent.

1 comentari:

Anònim ha dit...

gran equip i millors persones. som uns xatos! jejeje...
sense cap dubte, jo també confio amb n'Arturo, i no només pel fet que sigui del meu partit. També ha demostrat ser un home de consens i sempre predisposat a l'acord i l'enteniment entre les esquerres.
Entre tots, ho hem sabut fer... i hem fet història!
PD: I la relació entre partits i entre els joves dels partits... tu sabràs! jejeje.
Besades xula

Mafalda

Mafalda
Quanta raó!